Titlul Proiectului: SA STII MAI MULTE SA FII MAI BUN!
- Tipul de activităţi derulate: cultural –artistice,de educaţie pentru sănătate şi stil de viaţă,de ecologie şi protecţia mediului, de educaţie pentru societate, de educaţie religioasă, de educaţie plastica, concurs,educatie sanitara,activitati sportive
- Parteneri implicaţi: Biblioteca Judeteana I.C.Sbierea, Clinica stomatologica „Newdent”, Expozitia interactiva “Egiptul Antic” Iulius Mall Suceava, Fabrica de inghetata „BettyIce” Suceava, , Muzeul de Stiintele Naturii Suceava, parintii gradinitei,
- Menţionarea spaţiilor de desfăşurare a activităţilor Biblioteca, Muzeu, Cabinet stomatologic, Sala de sport, Fabrica
Obiective:
-Facilitarea integrării gradiniţei in comunitate ;
-stimularea interesului de participare la concursuri;
-formarea deprinderilor de igienă personală și alimentație sănătoasă;
-implicarea familiei în activităţile extraşcolare;
-stimularea curiozităţii copiilor pentru investigarea realităţii înconjurătoare;
-cunoaşterea şi respectarea normelor necesare integrării în viaţa socială, precum şi a regulilor de securitate personală;
-cunoaşterea unor obiective culturale din oraşul Suceava;
-cunoaşterea unor valori ale artei tradiţionale populare;
-dezvoltarea armonioasă a organismului, exersarea simțului ritmic, artistic, estetic, motric
-exersarea unor deprinderi practic-aplicative, artistico-plastice
-asimilarea de cunoștințe, dezvoltarea simțului estetic și artistic;
-fixarea unor cunoştinţe şi comportamente privind mediul natural;
-dezvoltarea interesului pentru carte şi lectură
- Concluzii/ rezultate:
– Copiii au manifestat interes și preocupare pentru toate activitățile desfășurate;
– Copiii au ȋnțeles ca sănătatea se menține printr-o alimentație sănătoasă si prin practicarea diferitelor activități sportive;
– Atragerea in activitati educaţionale a unui număr cât mai mare de membrii ai comunitatii;
– Expoziţie cu materialele de dezvoltare extracurriculară ( fişe de lucru, lucrari ale copiilor);
– Dobandirea de catre copiii din grupurile ţintă de competenţe şi abilităţi prin activităţi extracurriculare;
– Posibilitatea de a-şi forma un comportament responsabil,deschisspre comunicareşi iniţiativă;
– Însuşirea unor reguli igienico-sanitare privind consumul de alimente, fructe, legume;
– Preşcolarii au înţeles mai bine importanţa respectării regulilor de igienă dentară;
– Bun prilej de a-şi cunoaşte mai bine colegii şi de a consolida relaţia cu aceştia;